
Стандартний розмір візитки
Розмір традиційної та найбільш зручної візитки – 90 на 50 мм. Під цей формат розраховано більшість візитниць. Слід врахувати, що якщо ваша візитівка раптом виявиться ширшою або довшою, у тих, кому ви її вручили, можуть виникнути труднощі з її зберіганням. Тому при виготовленні візитки варто дотримуватись стандарту. У разі самостійного створення макета, для подальшої передачі до друкарні, слід пам’ятати, що в макеті візитки потрібно запланувати 4 мм «припуску», як кажуть фахівці поліграфічної сфери, «на обріз». Інакше при післядрукарській обробці може постраждати важлива інформація — наприклад, буде відрізано половину телефонного номера або електронної адреси, які зазвичай розміщуються внизу візитки.
Інформація на візитці
Інформація на Вашій візитівці має бути вичерпною та лаконічною. Слід повністю вказувати ім’я та по-батькові (не ініціали! інакше згадати, як до вас слід звертатися, зможуть лише люди з унікальною пам’яттю!), прізвище, посада, місце роботи та координати для зв’язку (телефони, факс, електронна адреса, сайт компанії). Також можливе розміщення бонусної інформації про послуги, що надаються Вашою фірмою, та сферу її діяльності, але тільки в тому випадку, якщо вона сформульована коротко, оскільки візитка — це не рекламний буклет. Девізи, слогани, державні герби, фотографії власника на діловій візитівці виглядає дещо дивно.
Оформлення візиток
Якщо ви складаєте текст для візитки самостійно, а не передаєте роботу професіоналам у видавничо-поліграфічній справі, обов’язково зверніть увагу на грамотність подачі інформації на візитівці. В ідеалі проект візитки варто показати коректору або хоча б просто грамотній людині, щоб уникнути випадкових ляпів, друкарських помилок і помилок, які складно помітити творцю візитки.
Швидко та просто замовити візитку Ви можете на нашомусайті. Для цього скористайтесь нашим унікальним конструктором візиток.
Як правильно оформити інформацію у візитівці? Насамперед важливо пам’ятати, що всі дані з картки можна розділити на три основні блоки.
- У першому містяться ім’я та прізвище власника, які мають виділятися на тлі інших даних.
- Другий блок представлений логотипами, прапорами, гербами чи фірмовими зображеннями компанії.
- Третій блок – один із головних, оскільки містить контактну інформацію. Розміщуючи у цьому блоці юридичну адресу фірми та її фактичного знаходження, з-поміж них слід зробити невеликий відступ. Крім того, намагайтеся не використовувати скорочення, які можуть бути незрозумілі іноземним клієнтам та колегам, зокрема вул., корп, д., просп., и інше.
Детальніше ознайомитись із правилами оформлення макета можна тут.