Бейдж
Для своїх клієнтів ми постійно розширюємо асортимент матеріалів, а також пропонуємо різні способи нанесення малюнків та написів.
Для виготовлення металевих бейджів використається пластина з алюмінію товщиною 0,5 мм. Потім, щоб надати виробу міцність, ми використовуємо пластик (товщиною 2 мм) як підкладку. Колір металевої пластини може бути: золотистий світлий або темний (з глянсовим або матовим покриттям), сріблястий (глянсовий, матовий, ультраматовий) та білий. Нанесення малюнка та написів на алюміній виконується методом сублімації.
Для виготовлення пластикового бейджу з нанесенням написів методом гравіювання використовується спеціальний пластик товщиною 1,5 мм. Такий вид пластику в основному виготовляється золотого та срібного кольору.
Бейджі з кольорового акрилу після нанесення напису методом гравіювання фарбуються або проклеюються кольоровою плівкою. Такий бейдж буде завтовшки 3 мм.
Кріплення бейджа: шпилька, шпилька із затискачем, магніт, шнурок. Якісні, готові бейджі – економія часу та фінансів. Бейджі пластикові зустрічаються у всіх сферах бізнесу. У великих корпораціях співробітники носять їх повсякденно, у менших – на бізнес-семінарах та презентаціях. Так чи інакше, купити бейдж має кожна фірма. Вони потрібні продавцям магазинів, офіціантам та співробітникам банків.
Одне з головних правил будь-якої сфери бізнесу, і, зокрема, сфери обслуговування – надати клієнту інформацію про компанію та її співробітника. Заходячи в магазин, на пошту або у відділення банку, людина повинна знати, до кого вона звертається. Для цього на бейджі розміщують логотип компанії, посаду та ініціали співробітника. Примушувати клієнта самостійно дізнаватися про цю інформацію – непрофесійно. Людям буде набагато приємніше, коли вони зможуть звернутися до офіціанта або секретаря на ім’я, замість вигадувати спосіб культурно привернути до себе увагу. І співробітникам вашої фірми буде приємніше почути своє ім’я, а не розгублене “молода людина/дівчина, підкажіть…”. Крім того, звернення на ім’я – це один із найважливіших психологічних методів викликати у клієнта довіру. Цей метод найчастіше застосовується на адресу клієнта, але не варто забувати про те, що відвідувач також повинен знати ім’я співробітника, який його консультує.
Для питання виготовлення бейджів зв’яжіться з нашим менеджером за телефонами:
або напишіть на пошту: print@palitra.org.ua