Чи розглядали Ви останнім часом логотип Вашої компанії?
Виглядає він сучасним чи ніби його створили у 90-х? Саме після такого питання слід зрозуміти, що застарілий логотип для клієнта стає негативним важелем сприйняття бренду, оцінюючи його як деградацію та не здатність розвиватися.
Якщо Ви вирішили зробити логотип більш сучасним, ось кілька порад:
ПЕРШЕ: Виберіть логотип, який добре виглядає і у великому розмірі, і в маленькому. Це дозволить зробити більше різноманітності у ваших рекламних листівках, флаєрах, плакатах та інших друкованих матеріалах.
ДРУГЕ: Будьте простіше. Ваш логотип не повинен виглядати фантазійно та перенасичено, щоб привертати увагу. Наприклад, подивіться на Кока-колу та Apple. Їхні логотипи прості, легко запам’ятовуються і зрозумілі для будь-якої людини.
ТРЕТЯ: Обмежтеся в логотипі двома або трьома кольорами. Занадто багато кольорів у логотипі Вашої компанії будуть нести зайве навантаження і, можливо, швидше відволікатимуть від основного меседжу, ніж привертатимуть увагу. Хороший візуальний вигляд, двоколірний логотип надасть Вам більше ефекту, ніж хитромудрий дизайн із «золотими гілками».
ЧЕТВЕРТЕ: Використовуйте стандартні кольори. Мається на увазі, використовуйте стандартну розкладку кольорів CMYK, яка може в рази обіграти своїх «пантонних братів». Специфічні кольори на друку (пантонні або, простіше сказати, змішані фарби) коштують дорожче, оскільки їх замовляють спеціально на замовлення.
Поліграфія “Палітра” надає дизайнерські послуги у створенні поліграфічної продукції. Звертайтесь до нас, і ви будете задоволені результатом. Наші фахівці допоможуть втілити в життя Ваші ідеї.